PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler r10 analiz site dili sonucu göstermiyor ancak enteresan sitede favicon var r10 analizde favicon yok diyor
Hocam sitenizi pm atar mısınız? Valla benim canım sıkıldı Cache var ise böyle sorun olabilir.