İdeasoft kullanım açısından çok rahat ve güzel bir admin arayüzü var. Yapmak istediğim şeyi çok basit yollardan hallediyorum.
Fakat n11 ve GG entegrasyonu konusunda açıkcası sınıfta kaldı benim gözümde.
1 Yıl doluyor veTicimax'a geçiş yapsam mı diye düşünüyorum açıkcası. ( Arama analizleri, en çok ziyaret edilen ürünler vs) bir çok istatistik mevcut panelinde.

Aslında n11 ve GG için entegra kullanamyı düşündüğüm için ideasoft'u değiştirmeye bilirim, veya Ticimax "Special Extra" paketi + Entegra almak işleri ilerletmek adına avantajlı görünüyor.
Dipnot: ticimax fazla özelliği dolayısıysa paneli karışık geldi açıkcası. İdeasoft'dan geçiş yaparsam alışması zaman alacak gibi.
Dipnot2: Özellikle çoklu ürün güncelleme kısmı çok karışık ticimax'ın