O kadar fazla marka var ki hepsi ile anlaşıldığını hiç sanmıyorum. Fatura olması izin alındığı anlamına gelmiyor. Fatura vergi verdiğini, maliye kayının olduğunu gösterir. Sürekli çorap markası değiştirmesinin sebebi bu olabilir.

Bu arada hem konunuz hem de yazınız içerik olarak boş gibi geldi bana. Dikkat çekmeyi başardılar mı, evet. Ama dediğim gibi içi boş.

umutkosse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura ile geliyor açıkçası muhakkak alınmıştır