Arkadaşlar wordpresss sistem otomatik oluşturması gerekmez mi? sitemap.xml ve xml.gz dosyalarını ama ftpden bağlanınca bu iki dosyada gözükmüyor? bu nedenle site haritası okunamadı hatası alıyorum sanırım..
site adresi/sitemap.xml olarak bakın yoksa
google xml eklentisini indirin en iyi eklentidir.
ve sitemap.xml olarak haritaya gönderin herhangi bir eklenti olmadan sitemap otomatik oluşmaz