Daha önce bu konuda ben de ufak çapta bir araştırma yapmıştım. İdeasoft gibi firmalar kendine güvenen firmalar ama satış müşteri stratejileri biraz daha farklı çalışıyor. Açıkçası yönetim panelini de pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Tsoft gereksiz bir şekilde pahalı olduğunu düşünüyorum. Güzel bir firma ama fiyat konusunda fazla ücret talep ediyorlar. Benim de bu konuda tavsiyem Ticimax olabilir. Entegrasyonları ve sunmuş olduğu özellikler güzel olarak nitelendirebilirim. Başlangıç paketiyle pek bir işlem yapılamaz alınacaksa da biraz daha üst bir paket alınması gerekiyor. Destek sistemleri nasıldır açıkçası pek bir fikrim yok.