Merhaba arkadaşlar siteyi bitirdim, fakat bir hatayı daha yeni gördüm ne yaptıysam çözüm bulamadım.
halloldu
Footer altında pc den girince kocaman bir boşluk var. Bunu nasıl silebilirim ?