Kesinlikle katılıyorum. Atatürkçülük adı altında aynı dine inanmadığı, aynı görüşe mensup olmadığı ve aynı şeyleri yiyip içmediği için terbiyesizlik yapanlarla; içki içiyor diye, etek giyiyor diye ayrıştırma yapanlar aslında farklı zihniyette gibi gözüken ama hayata aynı sığ bakış açısıyla bakan, ot gibi yaşayan insanlardır. İşte asıl bunlar Türkiye'ye zarar veren ve ülkemizin gelişmemesine sebep olanlardır. Hepsi mide bulandırıcı.
Dindar olduğu için artık ahlaka ihtiyacı kalmadığını düşünenlerin ve rakı içtiği için kendini aydın sananların arasında delirmek üzereyiz..
Mevzu ne? Kim kimi videoya almış? 2 gün haber izlemiyorum olanlara bak ya
Atılan twitter'ın altında tepki verdiği video mevcut hocam.