Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mevzu ne? Kim kimi videoya almış? 2 gün haber izlemiyorum olanlara bak ya
Edit: twitterın altında paylaşılmış görmemisim
Konu hakkında yorum yapmak istemiyorum birilerini kıracağım çünkü gerek yok ama kadın spikerin sözlerine katılıyorum "yobaz" diyen de kurucu liderlere " 2 ayyaş" diye hitap eden de aynı zihniyet.