Bi-Eticaret iyiki o listede yok
İşin açıkcası konu açılmışken şunu belirtmek istiyorum.
Evet insanların yazılım ihtiyacı oluyor fakat genelde büyük firmalar markalar genelde yıllık lisans işte hertürlü modülü biz yapalım gibisinden onlarla çalışmanızı istiyor.
Aslında mantıken düşününce saçma değil fakat ben sattığım yazılımda sırf bu nedenle yıllık yenileme işte her modülü bana yaptır temasını ben değişirim demiyorum.
Çok cuzi miktara aldığı yazılımda adama ek süre fiyat veriyorum dilerse bana dilerse başka bir yazılımcıya dilediğini yaptırıyor.
Umarım birgün büyürüm büyüyüncede hep bu düşüncem sabit olur