bence doğru olanı yapıyorsun. alabilirsen geri gelecek zaten. hiç olmazsa alamazsan üstüne 1-2 bin tl eklememiş olacaklar

vbir de acayip insanlarla muhattap olmak zorunda kalmayacaksın
Ödemesini şu an itibariyle yaptım. Acaba sistemden düşmesi için kaç saat veya gün gerekli?