Yeterli param olduğu için ödüyorum ama bu işin peşini bırakmam. Sonuçta az para değil. En azından ödedikten sonra gerekli yerlere başvurumu yaparım.
bence doğru olanı yapıyorsun. alabilirsen geri gelecek zaten. hiç olmazsa alamazsan üstüne 1-2 bin tl eklememiş olacaklar

vbir de acayip insanlarla muhattap olmak zorunda kalmayacaksın