kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence orta yolu bul derim. kurtul bazıları ödemiyor. ama bilmiyorum
Yeterli param olduğu için ödüyorum ama bu işin peşini bırakmam. Sonuçta az para değil. En azından ödedikten sonra gerekli yerlere başvurumu yaparım.