Neredeyse 4 ay oluyor TTNET illetinden kurtulalı ama şimdiyse bunu farkettim. Ben bu borcu ödemeli miyim?
Bildiğim kadarıyla yasal olarak 2 yıllık sözleşmelerde kullanıcı her an iptal edip cayma bedeli ödemeden hizmeti iptal ettirebiliyor.
Ayrıca Yasal Takibe Düşen Borç Miktarı ne anlama geliyor? Mevcut Borç Miktarı yok gözüküyor.
Daha önce böyle bir şey başına gelmiş arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.