Elinde böyle imkan olmayan insanlar bazı durumları "hayal, palavra" olarak görüyor.

3-4m domain zor değil, otur bi network, bi dork yakala 1 senede çıkarırsın o kadar domaini.

Keza elinde 3.5m spam site mevcut bir rus ile görüşmüştüm, kiralıyor panelini anti yapmak isteyen alıyor.

Türk milleti olarak çekememizlik, kıskançlıkta üzerimize yok.

Sorunuza gelince, evet maalesef bu duruma yapılabilecek pek bir şey görünmüyor.