Zerre bir şey anlamıyorum ama okuması zevkli Forumda herkes çok sinirli. Bu kadar sinirli insanı en son 15 yıl önce askerde görmüştüm. Çarşı izni iptal edilmişti galiba. Her gün "kurtlar vadisi efsane raconlar" yazıp youtube'da aratıyor musunuz doğru söyleyin.