Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle güzel tarihi günlerde bile geçmişimizin, Cumhuriyet'in, ülkemizin değerlerinin anlatılması yerine halen daha ayrıştırma peşinde insanlar. Sizin yaptığınız da bundan farksız. Haberdeki sansür gibi gözüken olayın bile ne olduğunu tam bilmeden hemen "sansürcü" sıfatı konuluyor. Bu sağ medyada olsaydı yine aynı şekilde "sansürcü", sol medyada olsaydı "yanlışlıkla" diye lanse edilecekti. Benim değinmek istediğim budur. Yoksa benim okuduğum, timeline'ıma düşen yerde Atatürk'e hakaret edeni de, dinime küfür edeni de gerekli mercilere şikayet ederim.

Yazacak çok şey var da insanımız değişmiyor, mide bulandırıyor artık.
sevgilim hocam. söylediğimin arkasındayım cnn türk sansürü yapıp daha sonra teknik bir arıza demiştir. günümüzde bunun olması çok normal bir şey. tabii ki bile bile yaptık demeyecek. teknik bir hata diyecek. benim anlatmak istediğim bu. yani söylenecek çok şey varda daha fazla polemige girmek istemiyorum sizin dediginiz gibi olsun.