mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algı yapan kim acaba hocam ? Fatih tezcan isimli şahıs her resmi bayramda Atatürk'e hakaret edip binlerce retweet alıyor ona bir şey yok. Ben mi ortalıgı karıştırıyorum ? Yani CNN TÜRKün hangi zihniyette oldugu çok açık. Ben inanmıyorum yanlışlıkla muteye basıldıgına. Ortalıgı karıştırdıgım da yok. Hani milli beraberlik falan diyorsunuz ya; o zaman Atatürk düşmanlıgı yapan herkese tepki göstereceksiniz.
Böyle güzel tarihi günlerde bile geçmişimizin, Cumhuriyet'in, ülkemizin değerlerinin anlatılması yerine halen daha ayrıştırma peşinde insanlar. Sizin yaptığınız da bundan farksız. Haberdeki sansür gibi gözüken olayın bile ne olduğunu tam bilmeden hemen "sansürcü" sıfatı konuluyor. Bu sağ medyada olsaydı yine aynı şekilde "sansürcü", sol medyada olsaydı "yanlışlıkla" diye lanse edilecekti. Benim değinmek istediğim budur. Yoksa benim okuduğum, timeline'ıma düşen yerde Atatürk'e hakaret edeni de, dinime küfür edeni de gerekli mercilere şikayet ederim.

Yazacak çok şey var da insanımız değişmiyor, mide bulandırıyor artık.