Merhaba, dün reseller aldım, bugün destek talebi oluşturdum fakat 40 dakikadır bekliyorum cevap veren yok. Açıkçası pek memnun kalmadım. Bu kadarını beklemiyordum.
1 saatten fazladır bekliyorum whatsapp tan da yazdım bir cevap yok, bu şekilde bir hizmet almak istemiyorum. Hostingi iade etmek istiyorum. Ücret iadesinin yapılmasını talep ediyorum.