Mailinizi domain whois bilgilerinizden bulmuş olabilirler veya sunucunuzdan almış olabilirler (çok düşük bir ihtimal) size tavsiyem yayını kaldırın ve bir şey olmamış gibi hayatınıza devam edin.
Tavsiyem fragmanıda kaldırın aksi halde başınıza iş alacaksınız.
Şakası yok, içeriği komple kaldırın. Hatta URL 404 versin derim.
Başınızı ağrıtmadan ilgili icerigi kaldırın hocam
görüntüye kadar kaldırdım sadece makale kaldı o da sorun olur mu? sanırım godaddy den bulmuşlar mail orada kayıtlı çünkü.