kaldırdım sadece fragman kaldı
Mailinizi domain whois bilgilerinizden bulmuş olabilirler veya sunucunuzdan almış olabilirler (çok düşük bir ihtimal) size tavsiyem yayını kaldırın ve bir şey olmamış gibi hayatınıza devam edin.
hiç bir şekilde kayıtlı değil ki o mailim. siteyi de yeni aldım zaten