vadeli ya da vadesiz hesap olsun ama yeterki para o bankada olsun. bir şeklde parayı kullanır. bu birinci kısmı bir de ikinci kısmı var sen onların av alanında olan bir avsın eninde sonunda ek hesap açtırıp ya da kredi çekip onlara faiz ödeyeceksin diye umuyorlar ve çoğu da gerçekleşiyor. ayrıca fatura vs ödediğinde onlar senin sırtından kaznaıyor.
ancak türkiyede atm kartınız bir şekilde kopyalandığında ve hesabınızdaki para boşaltıldığında finansbank da enpara da ödeme yapmıyor. üstelik atmlerinde kamera çalışmayan nadir bankalardandır kendileri. o yüzden tr deki en güvensiz banka olarak benim zihnimdeki yerini aldı. bizim 3-4 öğretmen arkadaşın kartı kopyalanmış toplamda 50 bin lira para çekilmiş 4 hesaptan olayhala davalık ama banka sorumluluğunu hep reddetti. üstelik iki atmden çekilmiş ve ikisinde de kamera yokmuş.