düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avrupada böyle değil yeaaa demeden önce ovh kesintisini hatırlatalım. Hatta dün Amazon kesintisini de ekleyelim.
"Avrupada böyle değil yeaaa" ????? Kaç yaşındasınız?

Arkadaşlar asla "Avrupada böyle değil yeaaa" demiyorum. Türk firmalarını yermeye çalışıp, Avrupa'ya övgüler de yağdırmıyorum. Ben 6 yıldır Hollanda ve Almanya lokasyonlarında kesinti yaşamadım. Hatta Türkiye'de kesintiden bunalıp 6 yıl önce çıktım. Şimdi geleyim dedim ve ilk an itibariyle gene kesinti yaşadım. Belki denk geldi, belki yanlış firmalarla çalıştım bilemiyorum. Ve gerçek anlamda sebebini merak ettiğimden başlığı açtım. Türk firmalarında ilgi yüksek, fiyatlar uygun, performans da oldukça iyi ama kesintiler hakikaten can sıkıcı bir durum oluyor.

Sorun alt yapı mı? Lisans mı? Bilgi mi? Mühendislik mi? Gerçek anlamda nedir diye sordum. TR lokasyon, ucuz ve hızlı. Müşteri olarak ben daha ne isteyim? Ama tekrar aynı noktaya geliyorum; kesintiler rahatsızlık verecek seviyede.