Bence burda konuyla ilgili eleştireceğin türk firmaları değil türk isp leri olmalıydı. Çünkü netinternet gibi turhost gibi isini layıkıyla yapan çok firma var. Not Türkiye den hicbir hizmet almıyorum.

Iddia ediyorum ki Türkiye teknolojide özellikle internet alanında(alt yapı haric) avrupa nin 10 yıl ilerisinde.