kamp iyi bir şey değil ben girmem en kötü 1 kere girerim o da sebeplidir

sorma yaa geçen bende 0-0 kaldım nasıl oldu anlamadım senin kilidini arsenal çözecek bence chelsea maçında puan alırsa ikinci bitirirsin ben chelsea yı yenerim ama chelsea seni yener gibime geliyor arsenal bile üçüncü olabilir son haftalarda ciddi çekişmeli olacak. bi bakmışsın ben 2. sen 4 cü olmuşsun