Kampa girerdim aslında orada da delikanlılık edeyim dedim

Beraberliği kurtarsak iyiydi United maçında. O problem değil aslında da Brighton deplasmanında nasıl 0-0 kaldık o büyük soru işareti. Bu beraberlik kopardı bizi. 3. ya da 2. bitiririm artık ligi.