milano'nun sampiyonluk umutları kendi evinde aldığı yenilgiden sonra sıkıntıya girdi sanırsam

ama bu seferki lig ciddi çekişmeli geçiyor muhammedekşi biraz hüsrana uğrattı bizi performansı yakışmıyor umarım toparlanır yoksa kupayı alamaz gibi