Merhabalar öncelikle size bu soruyla başlamak istiyorum. Site bir teknoloji sitesi (mobil telefon üzerine) bu siteye günlük en az 200 ziyaretçi geliyor ve günde 5TL zor kazanıyorum. Sizce bu normal bir durum mu? Dün 800 Ziyaretçi geldiğinde 15TL kazandım. Doğru orantıda galiba anormal birşey yok ama bence Bu konuda kazancımı arttırmak adına reklam yerleşimini kontrol edip düzenlemek sizce işe yararmı? Sizden bu hizmeti aldıktan sonra bir fark göremezsem ne yapıyoruz? PM yada Yorum olarak yazarsanız görüşelim.

Bu arada, öğrenciye uygun ve referanslı olursa sevinirim