Merhabalar, 4 yıllık görüşüyoruz 1 yıldır da ilişkimiz var.
Doğum günü 26 Kasım'da hediye alma telaşı şimdiden vurdu.
Hediye istemiyor hatta bu yüzden kavga etmişliğimiz bile var ama ben yine de kendimi mecbur hissediyorum bu yüzden çok abartıya kaçmayacak bir şey veya bir şeyler almak istiyorum.
Siz değerli abilerim ve kardeşlerimin yorumları çok çok önemli.
Forum içinde bu tarz günler için hediye satan varsa veya bir şeyler hazırlayan var ise forum içinden de hizmet veya ürün alabilirim.