Arkadaşlar aylarca veya yıllarca kesinti olmayıp 3-4 saatlik ara ara kopmalarda(firma ile kesinlikle olmayan bir şeyden dolayı ) tebrikler ne güzel firmaymışsınız vs yazmanızdaki amacınız nedir ? Harika değiller demi siz sistemi kurunda bir o kadar kişide sizde barınsın ? O kriz ortamını 1 kere olsun yaşamadıysanız anlayamazsınız kesinti oldu bitti diye düşünmez turhost vb firmalar...
Sizlerde gerçekten harikasınız devam