Sevgili arkadaşlar merhaba,

web sitemin dilini tr yapmama rağmen google de ingilizce gözükmektedir ben nerede hata yapmaktayım? Veya ne yapabilirim türkçe yapmak için?

<!DOCTYPE html>
<!--[if IE 7 ]>    <html lang="tr" class="isie ie7 oldie no-js"> <![endif]-->
<!--[if IE 8 ]>    <html lang="tr" class="isie ie8 oldie no-js"> <![endif]-->
<!--[if IE 9 ]>    <html lang="tr" class="isie ie9 no-js"> <![endif]-->
<!--[if (gt IE 9)|!(IE)]><!--> <html lang="tr" xml:lang="tr" class="no-js"> <!--<![endif]-->


<head>
    <meta charset="utf-8">
    <!--[if lt IE 9]>
        <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">
    <![endif]-->