IHS dediğin gibi 17:00-17:45 arası yoktu. Santralleri bile çalışmıyordu. Sorunun IHS'den kaynaklı olduğunu düşünmüyorum, TurkTelekom, SUPERONLİNE... artık hangi alt yapıyı kullanıyorsa, sorun alt yapı ile alakalıydı çok büyük ihtimalle.