bende kullanıyorum reklam engelleyici ne yapayım youtube saatlerce reklam çıkıyor. Her şeyin premium alma şartları yok türkiyede 3 lira fazla kazanacağım diye niye organik trafik engel koyayım ki önceden siteye üye olma vardı şimdide bu site engelleyiciler var vatandaş okusun google youtube koskoca siteler hurriyet bunlarda reklam engelleyici yazılımı fark eden yazılım yok demekki var bildikleri bir şey aynı içerik engelleyen site dışında engellemeyen sitede de var ne gereği var trafik kaybetmenin bence anlamı yok tabi kimisi olay emeğe bağlamış insanları istemedikleri reklamları göstermekte bence yanlış
Taş mı atıyorsun kimileri felan diyerek Neyse Saygı duyuyorum, dediğim gibi emeğim benim emeğim hayırlı geceler