Merhabalar domaini alalı 16. gün bugun adsense başvuru yapayım dedim onay geldi açıldıktan 3 gün sonra konu atmaya başladım özgün içerikli her gün aynı saatte makele ve 4 konu yazıyordum google politiklarına uygunmudur diye başvuru yaptım site onayı verdi çok şaşkınım bunu r10 ailesiyle paylaşmak istedim ve bir önerisi olan varsa çekinmeden yazabilir çok acemiyim şu anda