Eğer bir zorunluluğu yoksa Masa Üstünde şaşmayın. Render için hem masaüstü kullanıyorum hem laptop . Masa üstü performansı değişilmez.
eminim arkadaş da bunun farkındadır sanırım zoraki bir tercih laptop...
bütçene uygun kalitede 2. el macbook bulabilirsen güzel olur