Hocam yanlış anlama da, mirasa gelince baba oluyorda yaşıyorken niye baba olmuyor? İster kabul et ister etme, o senin baban. Ha keşke size hem maddi hem manevi sahip çıksaydı, onu yapmamış.
Miras meselesi apayrı bir mevzu , para o aileye kalmasın diye kendi payımı alıp ne varsa satıp bir kuruma bağışlayacağım. Bunuda onların gözüne soka soka yapacağım. Yaşıyorkende babam ancak ben onun babalığını görmediğim için babalığı sadece resmiyette , yasal olması dışında bağımız yok. Birisini baba olarak kabul etmeniz için en azından size bir ilgi şefkat göstermesini beklersiniz . Sizin babanız sünnet , lise , üniversitesi mezuniyet , askerliğinizde geçirdiğiniz hastalıkları,olan ameliyatlarınızı hayatında bir kez bile merak etmese size ulaşmasa siz baba yerine koyar mısınız ? 22 senedir alo , merhaba bile yok aramızda . Yüzümüzü görmedik . İnsan merak etmez mi oğlunu ?