Vodafone'da faturanızdan dolayı hattınız kapandığında 7000 sesli servisi arayarak ödeme yaptım diyorsunuz arkadaşlar sistemde otomatik bunu kontrol etmediği için size iki gün süre veriyor. Tabi bunu her fatura dönemi maksimum 2 kere yedirebiliyorsunuz.
Büyük ihtimalle arkadaşta bundan bahsediyor bari ben anlatayım da rahatlasın
Bunu biliyorum fakat bu değil. Kendi ödeme sayfasında ki açık.