BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone'da faturanızdan dolayı hattınız kapandığında 7000 sesli servisi arayarak ödeme yaptım diyorsunuz arkadaşlar sistemde otomatik bunu kontrol etmediği için size iki gün süre veriyor. Tabi bunu her fatura dönemi maksimum 2 kere yedirebiliyorsunuz.

Büyük ihtimalle arkadaşta bundan bahsediyor bari ben anlatayım da rahatlasın

Bunu biliyorum fakat bu değil. Kendi ödeme sayfasında ki açık.