Merhaba arkadaşlar. Başlıkta da belirttiğim gibi 2000 liraya kadar bütçem var telefon almak için. Şuan Lenovo S90 kullanıyorum. Bu 5. Yılı artık bayağı donmaya başladı. Performans olarak yüksek bir telefon almayı düşünüyorum.

Kullandığınız ya da tavsiye edeceğiniz telefonlara açığım. Fiyat performans olarak xiamo'nun telefonlarını öneriyorlar.

Şimdiden teşekkür ederim.