r10.net footer ipucundan bir tanesi aynen bu şekildedir:
Düzenli ifadelerde [a-z] deseni sadece ingiliz alfabesindeki küçük harflerle eşleşir. Türkçe karakterleride tanımasını istersek [a-zçğıöşü] şeklinde kullanmak gerekmektedir.