Arkadaşlar banyo tadilatı yaptırıyorum. Banyonun bir sırası nemli fayanslar ile dizilmiş ve diğer beyaz fayanslara göre daha koyu gözüküyor. Zamanla geçer deniliyor. Ya tekrar kırdıracağım yada bekleyip düzelmesini bekleyeceğim. Bu önce böyle bir problem yaşayan var mı ?
Fayanslar 60x60 sırlı tarzda.