Dort gun ust uste GBT yaptilar evimin onunde bulunan parkta. Yapan gorevliler ayniydi. Cok mantiksiz bi hareket geldi bana.
Elbet faydasi oldugu yerler vardir.
Gecenlerde evimizin yaninda bulunan caminin cay ocagina oturmus 4-5 bekci cekirdek citliyolardi. Gece 12 gibi telsiz sesleri gelmeye basladi. 3 gibi falan merak edip ciktigimda karsilastim.
Enteresan hareketler yapiyorlar kisaca. Hayirlisi.