Geçen bizden kimlik istedi , bende ondan istedim , adamda bekçi kimliği yok 😄 dedim kimliksiz göreve çıkma , birde yolun ortasında durmayın araba çarpar. Birşey sandı beni arabayı görünce , kusura bakmayın amirim dedi , haha ne güldük be.

Küçük çocuklar bunlar genelde , coguda vasıfsız , hepsi belkide teşkilattan gitme 🙂
Mahallede saat 10 dan sonra bira satan esnafı şikayet ediyor bunlar . Bizim vergilerle bize hava atıyorlar