nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askere gitmeden ufak bir görüşmemiz olacak kendileriyle , babam konusunda ise 24 yıldır beni aramayan adamı ben bulmam Bu zamana kadar annem okuttu , büyüttü , maddi manevi en ufak bir katkısı olmadı bana. 1 kuruş girmedi onun cebinden benim cebime. Sadece herşey onun ailesine kalsın istemiyorum. Ben payımı alırım lösev'e mehmetçiğe bağışlarım gerekirse.
Faydası olmamış. Ama zararı da olmamış anladığım kadarıyla. Ki bu bayağı iyi bir şey Türkiye şartlarında. 😀