Geçen dershanede kütüphanede çalışırken bir kpss grubunun hukuk kitabını okudum. Son sayfasında bu sorunun cevabı vardı. En çok sen alıyorsun yani çocuklar alıyor. Yanlış hatırlamıyorsam %27 anne gerisi çocuklara dağıtılıyor.
Sağ kalan eş yasal mirasın 1/4üne sahiptir, geri kalan 3/4ü çocuklar aralarında eşit olarak bölüşürler.