bizim buradan örnek vermek gerekirse gürültü yapan oraya buraya bira şişesi atan 2-3 kişinin yanına gelerek ooooooo bilmemne abi diye muhabbete girip goygoy yapıp sonrada gitmeleri beni gerçektende bekçilik sistemine olan inancımı en üst seviyelere çıkarıyor

cidden hiç birşey yapmıyolar bizim burdakiler insanların tepki göstermesi çok normal.
bence acilen mesleki bilgilendirme uzun bir eğitimden geçirilmeliler. şuan sadece gereksiz maaş veriliyor bence yazık milletin parasına.