Aynı db adı ve kullanıcı adı şifresi varsa başka birşey yok. Söylediklerim değiştiyse ayar dosyalarından değişiklikleri yapın
Acaba eksik birşey mi yaptım diye düşünüyorum hocam. Ftp'dekileri (public-html) dahil indirip yeni ftpye gönderdim. Sql dosyasını içeri aktar dedim hatta database isimleri bile aynı.