Selamlar

Yeni kanuna göre pasaport ile giriş çıkış yapan kişinin adına hat olması gerekiyor. Gürcistan’a kimlikle giriş çıkış yaptım yurt dışı hatta kayıt yapabiliyor muyuz alıp?