Arkadaşlar merhaba, yeni almış olduğum site için “Adsense ikinci onay” (domain onayı) yapmaya çalışıyorum.

- İki defa denedim. İkisinde de ret yedim.

-Tema sahifa temasıydı. 1000’i geçkin makaleli bir site ile bu başvuruyu yapıyorum. (Şu anda fullsense teması ile deniyorum)

- Ne yazık ki böylesine sağlam içerikli ve yüksek hit çeken bir siteyle dahi bu onayı alamıyorum.

- Site ekonomi konulu legal bir sitedir. Hiçbir kötü sicili ve sorunu yoktur.

-Önerileri olanlar yorumlarda yazabilirse sevinirim.

Not: 3. Başvurumda bu sabah onaylandı.