Aynı site daha önce açık arttırmadaydı. Açık arttırma bir arkadaşa kalmıştı, arkadaş istediğim fiyat bu değil diye devretmemişti ve bir süre banlanmıştı. Tekrardan satışa sunulmuş ve satan arkadaş umarım bu sefer istediği fiyata satar.
Daha önceki konu linki :
https://www.r10.net/site-satisi/2139...atiliktir.html
İnşallah.. iyi dileklerin için teşekkür ederim. Teklif çok düşük kaldığı için satmamıştım. Sonra banlandım o sürede diğer sitemi sattım. Benim için daha hayırlı oldu. Şimdi bu sitemi de satıyorum..