Arkadaşlar Herkeze İyi Akşamlar..
Android Studioda Oxoo TV Uygulamasını ReSkin Yapıyorum Tüm Ayarlamarı Yaptım..
Admob , onesignal , splash resmi logo felan düzelttim ama apk alacağımda build menüsünde generate signed apk kısmı çıkmıyor.
Nette az araştırdım Invalied Cache/Restart kısmınıda denedim ama yinede yok sebebi nedir bilen yardımcı olabilirmi ?