Şans bende olay e bastığında tam ekran yaptırmaya çalışıyorum kullandığınız temadan veya özel bir eklenti ile mi yapiyorsunuz öğrenebilir miyim? Hatta sitenizin adresini benimle paylasabilirmisiniz?